Tarnimine ja tagastamine

Klient – iga füüsiline või juriidiline isik, kes ostis kauba roses.ee veebipoest.

Saaja – füüsiline või juriidiline isik, kellele kaup tarnitakse.

Müüja – juriidiline isik, kes müüb kaupu veebisaidil roses.ee

Kuller – isik, kes töötab ROSES.EE kaupluses ja toimetab tellimusi Klientidele

TARNIMINE:

Kohaletoimetamine kulleriga teostatakse tööpäeviti kell 8:30–21:30, laupäeval ja pühapäeval kella 10:30–19:30. Müüja jätab endale õiguse muuta tarnegraafikut mitte rohkem kui 60 minutiks.
Kohaletoimetamine ainult Tallinna ja Harjumaa piires, kuid mitte rohkem kui 15 km kaugusel kauplusest (Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Tartu mnt 24, 10115).
Tarneaja intervall valitakse tellimisel ja see ei muutu. Kõik täpsustused väljal “Märkmed” täidetakse võimalusel ja on vabatahtlikud.
Valides üht või teist ajavahemikku, Klient garanteerib, et Saaja viibib kindlaksmääratud ajal määratud aadressil.
Kuller ootab Saajat mitte rohkem, kui 5 minutit, mille jooksul Kuller püüab temaga ühendust võtta kõigi võimalike vahenditega.
Saaja puudumisel määratud aadressil ja kindlaksmääratud ajal, Kulleril on õigus tellimus kolmandale isikule üle anda (sugulasele, naabrile, hotelli administraatorile või teisele), kui ta peab seda võimalikuks.
Juhul, kui ei saa Saajaga ühendust, et selgitada teavet tellimuste kohaletoimetamise kohta, ja tellimust ei ole võimalik muul viisil üle anda – tellimus tagastatakse kauplusele aadressilHarju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Tartu mnt 24, 10115. Säilitamise aeg 24 tundi, misjärel tellitud kaup utiliseeritakse.
Kulleri korduv väljasõit on tasuline, taas toimetamise minimaalne maksumus on 5 eurot, tarneaeg vastavalt kulleri graafikule.
Juhul, kui klient keeldub uuesti tarnimisest, tellimuse maksumust ei tagastata, kuna tellimus on täielikult täidetud. Tellitud kauba säilitamise aeg kaupluses aadressil Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Tartu mnt 24, 10115 – 24 tundi, misjärel tellitud kaup utiliseeritakse.
Tellimused võetakse täitmiseks alles peale 100% ettemaksu. Tellimuse täitmise aluseks võib pidada raha laekumist müüja pangakontole.
Tasumata tellimusi säilitatakse 2 tundi peale määratud eneseeksporti aega. Peale seda aega tellimus tühistatakse.
Tellimused koostatakse täpselt tellimuses määratud ajaks. Juhul, kui soovite oma tellimusele järele tulla varem või jääte hiljaks, palun teavitage sellest operaatorit e-posti teel order@roses.ee või telefoni teel. Lillede järeletulemise ooteaeg võib olla kuni 15 minutit.
Tarne objektidele läbipääsusüsteemiga teostatakse ainult haldus- või kontrollpunktini (nende hulka kuuluvad haiglad, tehased, erirežiimiga rajatisedvõi muud objektid).

MÜÜJA EI VASTUTA:

Kui tellimisel pole õigesti määratud saaja telefon ja / või aadress (kuller toimetab tellimuse aadressile ega arvesta tellimuses märgitud sihtnumbrit)
Kui saaja keeldub tellimust vastuvõtmast, asub teisel aadressil, keeldub kokku leppimast tellimuse kättesaamise aja osas.

TELLIMUSE TÜHISTAMINE:

Minimaalne tühistamis aeg on 12 tundi enne tähtaega. Kui tellimus tühistatakse vähem kui 12 tundi enne tähtaega, raha ei tagastata.

Kullerteenus “Kaisukaru” ja rohkem kui 10 km kaugusel kaupluse aadressilt Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Tartu mnt 24, 10115, tühistamine on võimalik 12 tundi ette. Kui tellimus tühistatakse vähem kui 12 tundi enne tähtaega, raha ei tagastata.

Kliendi tellitud kauba puudumisel või kui kauba asendamine ei sobi, tellimus tühistatakse. Tellimuse saab tühistada osaliselt või täielikult. Tellimuse tühistamisest klient teavitab kaupluse tööpäeva jooksul. Osalise tühistamise korral võib Müüja küsida Kliendi soove ülejäänud tellimuse täitmise kohta – täita või ka tühistada.

Tellimuse tühistamise korral Kliendi poolt tasutud summa tagastatakse nii kiiresti, kui võimalik, kuid mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul, alates tellimuse tühistamise kinnitamise kuupäevast.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei saa kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks, ning kuidas seda testimiseks lubatakse füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muul viisil kui kauba olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks või kui tootel on kasutamise või tarbimise märke, on Müüjal õigus tagasimakset vähendada, vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Ostja peab kauba tagastada 14 päeva jooksul alates avalduse esitamise kuupäevast või esitada tõendeid, et ta on kindlaksmääratud ajavahemiku jooksul üle andnud kauba tarnijale. Müüja tagastatud kauba kättesaamisel tagastab ostjale kõik lepingu alusel saadud tasud viivitamata, hiljemalt 14 päeva jooksul alates kaubast keeldumise avalduse kättesaamise hetkest. Müüja võib keelduda tagastamisest, kuni ta saab lepingus märgitud kauba kätte või kuni ostja esitab tõendid selle kohta, et ta kauba tagasi saatis – see sõltub sellest, mis juhtub esimesena. Kui ostja on selgelt valinud teistsuguse võimaluse müüja pakutud odavaimast kohaletoimetamisviisist, Müüja pole kohustatud hüvitama Kliendile kulusid, mis ületavad tavapärase tarneviisi kulusid. Müüjal on õigus keelduda müügitehingust või nõuda kliendilt kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes oli ekslikult märgitud selle turuväärtusest oluliselt madalamale.

Müüjal on õigus vajadusel tellimuse tühistada, tagastades ostjale kogu makstud summa suvalisel ajal.

KAUBA TAGASTAMISE ÕIGUS:

Vastavalt Eesti Vabariigi tarbijakaitse seadusele (26.04.12, № 1-1 / 12-019) garantii ja õigus ei kehti kiiresti riknevate kaupade, sealhulgas lillede tagastamisele.

14-päevane tühistamisõigus ei kehti kaupade kohta (seadus § 53 lg 4), mis on valmistatud ostja individuaalseteks vajadusteks ja ostja enda antud tingimustel (vastavalt tarbija kriteeriumidele), mis on kiiresti riknevad.