Määratlused:
Klient – füüsiline või juriidiline isik, kes ostab kaupa veebipoes ROSES.EE.
Tellija – isik, kes on nõustunud maksetingimustega, esitanud ja tasunud tellimuse veebilehel ROSES.EE.
Saaja – isik, kellele kaup toimetatakse.
Müüja – juriidiline isik ONE Management OÜ, mis tegeleb kaupade müügiga veebilehel ROSES.EE.
Kuller – poe ROSES.EE volitatud isik tellimuste tarnimiseks.
Tarnimine:
Toimub iga päev kella 09:00 kuni 22:30 kogu Eesti territooriumil.
Müüjal on õigus oma äranägemise järgi ilma kliente teavitamata kehtestada muu tarnegraafik ilma kliendile eelnevalt teatamata, täpsem teave on saadaval veebilehel ROSES.EE.
Müüja jätab endale õiguse muuta tarneaega kuni 60 minutit. Tellimuse esitamisel valitakse tarneaja intervall, mida ei saa muuta ilma müüja nõusolekuta.
Kuller ootab saajat 5 minutit ja püüab ühendust võtta kõigi võimalike vahenditega. Kui saaja ei ole kättesaadav, võib kuller võimaluse korral tellimuse kolmandale isikule üle anda. Kätte toimetamata tellimus tagastatakse Tartu mnt 24, Tallinn, asuvasse iseteeninduspunkti, kus seda hoitakse 24 tundi enne hävitamist.
Teade kätte toimetamata tellimuse kohta saadetakse Tellija e-posti aadressile, mis oli märgitud tellimuse esitamisel. Müüja ei garanteeri selle teate kohalejõudmist.
Korduva tarne eest võetakse tasu alates 5 eurost.
Tellides intervalli- või täpse ajaga tarne, garanteerib Tellija, et saaja viibib kohal kogu valitud ajavahemiku jooksul.
Tellija vastutab täielikult täpse tarneaadressi esitamise eest, sealhulgas õige saaja määramise, sh asula, tänava, maja numbri, ees- ja perekonnanime ning muude korrektseks tarnimiseks vajalike andmete täpsustamise eest. Kuller tuvastab saaja suuliselt, küsides nime ja perekonnanime, ilma isikut tõendavat dokumenti nõudmata. Kui saaja andmetes esineb vigu või kui kaup antakse üle valele isikule, lasub kogu vastutus selliste rikkumiste eest tellijal. Müüja ei vastuta tagajärgede eest, mis on tingitud kauba saaja ebaõigest tuvastamisest.
Kättesaamispunktid:
Kättesaamine:
Tellimusi saab kätte aadressilt Tartu mnt 24 ning ka teistest kättesaamispunktidest üle kogu Eesti.
Müüja jätab endale õiguse muuta kättesaamise aega ilma klienti teavitamata, kuid mitte rohkem kui 60 minutit.
Saaja on kohustatud kaupa iseteeninduspunktis kohapeal üle vaatama. Kui kaup ei vasta deklareeritud omadustele, peab saaja keelduma selle vastuvõtmisest ja tagastama selle koheselt samas kohas. Tellimuse kättesaamine kliendi või saaja poolt loetakse kinnituseks, et kaup on vastu võetud ilma müüjale esitatavate pretensioonideta.
Kauba tagastamise korral tagastatakse rahalised vahendid 14 päeva jooksul.
Säilitustingimused:
Kõikides kättesaamispunktides hoitakse kaupa mitte kauem kui 24 tundi.
Kaup kättesaamispunktides (välja arvatud Tartu mnt 24) hoitakse ilma spetsiaalset jahutusseadmeteta. See võib mõjutada lillede kvaliteeti ja vastupidavust.
Maksed ja tellimused:
Tellimusi võetakse vastu ainult 100% ettemakse alusel. Tellimuse täitmise aluseks on müüja kontole laekunud makse. Maksmata tellimusi hoitakse 2 tundi pärast määratud kättesaamise aega, seejärel need tühistatakse.
Müüja vastutus:
Müüja ei vastuta saaja kontaktandmete vigade eest, kui need takistavad kauba kohale toimetamist. Müüja ei vastuta ka siis, kui saaja keeldub tellimust vastu võtmast, asub teisel aadressil või ei soovi kokku leppida kättesaamise aega.
Tellimuse kommentaarid ei ole kohustuslikud täitmiseks, vaid on üksnes informatiivsed ning neid ei täideta ilma müüja kirjaliku nõusolekuta.
Tellimuse tühistamine:
Lilled, puuviljad, õhupallid:
A) Alates tellimuse esitamisest ja 24 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist on võimalik raha tagastamine, millest on maha arvatud pangatasu (kui see on olemas).
B) Kui tellimuse esitamisest on möödunud rohkem kui 24 tundi ja tellimuse täitmiseni on jäänud vähemalt 24 tundi, on võimalik saada raha tagastamine kupongi vormis tellimuse summas. Kupong kehtib 3 kuud.
C) Vähem kui 24 tundi enne tellimuse täitmist raha ei tagastata.
Kullerteenuse “Karu” ja üle 10 km kaugusel Tartu mnt 24, Tallinn asuvate aadresside korral on tühistamine võimalik 12 tundi enne tarneaega.
Kui tellitud kaup puudub või asenduskaup ei sobi, tühistatakse tellimus.
Tellimust saab tühistada nii osaliselt kui ka täielikult. Tellimuse tühistamisest peab klient teavitama poe tööpäeva jooksul. Osalise tühistamise korral võib müüja küsida kliendi soovitust ülejäänud tellimuse täitmise osas – kas see täita või samuti tühistada. Tühistamise korral tagastatakse kliendile makstud summa nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tühistamise kinnitamisest. 14-päevase tagastusõiguse kasutamiseks ei tohi kaupa kasutada muul viisil kui selle olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks, mis oleks lubatud füüsilises poes testimiseks. Kui kaupa on kasutatud muul viisil või sellel on kasutamise või kulumise märke, on müüjal õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Ostja peab tagastama kauba 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest või esitama tõendi, et on määratud aja jooksul kauba tarnijale üle andnud. Müüja tagastab kõik lepingujärgsed tasud ostjale kohe, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Müüja võib keelduda raha tagastamisest, kuni ta saab lepingu järgi tagastatud kauba või kuni ostja esitab tõendi kauba tagastamise kohta, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on selgelt valinud müüja pakutud kõige odavamast kohaletoimetamisviisist erineva tarneviisi, ei ole müüja kohustatud hüvitama kulusid, mis ületavad tavalise tarne kulusid. Müüjal on õigus keelduda müügitehingust või nõuda kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes oli ekslikult märgitud oluliselt madalamaks kui selle turuväärtus. Müüjal on õigus vajaduse korral tellimusest keelduda ja kogu ostjalt saadud summa igal ajal tagasi maksta.
Muud kaubad, näiteks lillede lõikurid, saab tagastada 14 päeva jooksul vastavalt Eesti seadustele.
Tagastamisõigus:
Vastavalt Eesti Vabariigi tarbijakaitseseadusele (26.04.12, nr 1-1/12-019) ei kehti garantii ega tagastamisõigus kiiresti riknevale kaubale, sealhulgas lilledele. 14-päevane taganemisõigus ei kehti toodetele (seadus § 53 lg 4), mis on valmistatud vastavalt ostja individuaalsetele vajadustele või tema esitatud tingimustele (tarbija kriteeriumide järgi) ja on kiiresti riknevad.