• Eesti
  • Русский
  • English

Tarnimine ja tagastamine

Määratlused:

Klient – füüsiline või juriidiline isik, kes ostab kaupa veebipoes ROSES.EE.

Saaja – isik, kellele kaup toimetatakse.

Müüja — juriidiline isik ONE Management OÜ, mis tegeleb kaupade müügiga veebilehel roses.ee.

Kuller — poe ROSES.EE volitatud isik

tellimuste tarnimiseks.

Tarne:

Teostatakse igapäevaselt 09:00-22:30 üle Eesti. Pühadel kehtib erigraafik, üksikasjad veebilehel ROSES.EE.

Müüja jätab endale õiguse muuta tarneaega 60 minuti võrra. Tellimisel valitakse tarneaja intervall, mida ei saa muuta ilma müüja nõusolekuta.

Kuller ootab saajat 5 minutit ja püüab temaga igal võimalikul viisil kontakti saada. Kui saaja pole saadaval, kuller võib võimaluse korral tellimuse üle anda kolmandale isikule. Tarnimata tellimus tagastatakse aadressile Tartu maantee 24, Tallinn, isetarne punkti, kus seda hoitakse 24 tundi enne utiliseerimist.

Korduva tarne tasu alates 5 eurost.

Tellides intervalli/täpse tarneaja, Klient garanteerib, et saaja viibib kohapeal kogu ajaintervalli vältel.

Klient ainuisikuliselt vastutab täpse tarneaadressi ja kauba õige saaja esitamise eest, sh linna, tänava, maja numbri, eesnime, perekonnanime, ning muu kauba korrektseks kohaletoimetamiseks vajaliku teabe esitamise eest.

Kuller identifitseerib saaja suuliselt, küsides tema ees- ja perekonnanime, ilma isikutunnistust nõudmata.

Kui saaja andmetes on viga või kui kaup on üle antud valele isikule, täielikku vastutuse selliste rikkumiste eest kannab klient.

Müüja ei vastuta kauba saaja ebaõigest tuvastamisest tulenevate tagajärgede eest.

Isetarne punktid:

Isetarne:

  • Tellimused saab kätte aadressil Tartu mnt. 24, ning ka teistes isetarne punktides üle Eesti.
  • Müüja jätab endale õiguse muuta vastuvõtmise kellaaega klienti ette hoiatamata, kuid mitte rohkem kui 60 minutit.
  • Saaja on kohustatud kaup üle vaadata otse itsetarne punktis. Juhul, kui toode ei vasta esitatud spetsifikatsioonidele, saaja peab keelduma seda vastu võtmast ja viivitamatult tagastada vastuvõtmiskohta. Tellimuse vastuvõtmist kliendi või saaja poolt loetakse kinnituseks, et kaup on vastu võetud ilma pretensioonideta müüjale.
  • Kaubast keeldumise korral raha tagastatakse 14 päeva jooksul.

Säilitustingimused:

  • Kõikides isetarne punktides kaupa säilitatakse mitte üle 24 tunni.
  • Kaup isetarne punktides (välja arvatud Tartu maantee 24) säilitatakse kasutamata spetsiaalseid külmutusseadmeid. See võib negatiivselt mõjutada lillede kvaliteeti ja vastupidavust.

Tasumine ja tellimused:

Tellimusi võetakse vastu alles peale 100% ettemaksu tasumist. Tellimuse täitmise aluseks on raha laekumine müüja kontole. Tasumata tellimusi säilitatakse 2 tundi peale määratud järeletulemise aega, seejärel tühistatakse.

Müüja vastutus:

Müüja ei vastuta vigade eest saaja kontaktandmetes, kui see takistab tarnet. Müüja ei vasta, kui saaja keeldub tellimust vastu võtmast, asub teisel aadressil või keeldub kokku leppimast kättesaamise aega.

Märkused tellimusele ei ole siduvad, on informatiivse iseloomuga ja ilma kirjaliku kokkuleppeta Müüjaga ei teostata.

Tellimuse tühistamine:

Minimaalne tühistamis aeg on 12 tundi enne tähtaega. Kui tellimus tühistatakse vähem kui 12 tundi enne tähtaega, raha ei tagastata.

Kullerteenus “Kaisukaru” ja rohkem kui 10 km kaugusel kaupluse aadressilt Paldiski mnt. 21, Tallinn, tühistamine on võimalik 12 tundi ette. Kui tellimus tühistatakse vähem kui 12 tundi enne tähtaega, raha ei tagastata.

Kliendi tellitud kauba puudumisel või kui kauba asendamine ei sobi, tellimus tühistatakse. Tellimuse saab tühistada osaliselt või täielikult. Tellimuse tühistamisest klient teavitab kaupluse tööpäeva jooksul. Osalise tühistamise korral võib Müüja küsida Kliendi soove ülejäänud tellimuse täitmise kohta – täita või ka tühistada.

Tellimuse tühistamise korral Kliendi poolt tasutud summa tagastatakse nii kiiresti, kui võimalik, kuid mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul, alates tellimuse tühistamise kinnitamise kuupäevast.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei saa kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks, ning kuidas seda testimiseks lubatakse füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muul viisil kui kauba olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks või kui tootel on kasutamise või tarbimise märke, on Müüjal õigus tagasimakset vähendada, vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Ostja peab kauba tagastada 14 päeva jooksul alates avalduse esitamise kuupäevast või esitada tõendeid, et ta on kindlaksmääratud ajavahemiku jooksul üle andnud kauba tarnijale. Müüja tagastatud kauba kättesaamisel tagastab ostjale kõik lepingu alusel saadud tasud viivitamata, hiljemalt 14 päeva jooksul alates kaubast keeldumise avalduse kättesaamise hetkest. Müüja võib keelduda tagastamisest, kuni ta saab lepingus märgitud kauba kätte või kuni ostja esitab tõendid selle kohta, et ta kauba tagasi saatis – see sõltub sellest, mis juhtub esimesena. Kui ostja on selgelt valinud teistsuguse võimaluse müüja pakutud odavaimast kohaletoimetamisviisist, Müüja pole kohustatud hüvitama Kliendile kulusid, mis ületavad tavapärase tarneviisi kulusid. Müüjal on õigus keelduda müügitehingust või nõuda kliendilt kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes oli ekslikult märgitud selle turuväärtusest oluliselt madalamale.

Müüjal on õigus vajadusel tellimuse tühistada, tagastades ostjale kogu makstud summa suvalisel ajal.

Kauba tagastamise õigus:

Vastavalt Eesti Vabariigi tarbijakaitse seadusele (26.04.12, № 1-1 / 12-019) garantii ja õigus ei kehti kiiresti riknevate kaupade, sealhulgas lillede tagastamisele.

14-päevane tühistamisõigus ei kehti kaupade kohta (seadus § 53 lg 4), mis on valmistatud ostja individuaalseteks vajadusteks ja ostja enda antud tingimustel (vastavalt tarbija kriteeriumidele), mis on kiiresti riknevad.
Tagasimakse taotlus