• Eesti
  • Русский
  • English

Lojaalsusprogramm

1. Üldtingimused

1.0. ROSES.EE lojaalsusprogramm kuulub ja seda haldab ONE Management OÜ (edaspidi – ROSES.EE).

1.1. Käesolevad tingimused reguleerivad ROSES.EE lojaalsusprogrammis osalemise tingimusi.

1.2. Programmis osalejaks saab iga klient, kes on sooritanud ostu ROSES.EE poes, registreerunud süsteemis või läbinud registreerimise aadressil join.roses.ee ning kinnitanud oma nõusoleku osalemiseks näiteks linnukese märkimisega tellimuse vormistamisel või isiklikus kontos.

2. Programmi tasemed ja boonuspunktid

TaseOstu summa (€)Tagasimakse (%)
1. New Bloom0-503%
2. Blooming Bud50-1504%
3. Honorary Guest150-3005%
4. Loyal Blossom300-5006%
5. VIP Blossom500-7507%
6. Elite Bloomer750-10009%
7. Prestige Bloom1000-150011%
8. Royal Bloom1500+13%

3. Boonuste kogunemine

3.1. Boonuseid arvestatakse ainult lõikelillede, kimpude, lilleseadete ja potitaimede eest ning neid ei arvestata allahinnatud toodetele, sooduspakkumistele ega kohaletoimetamisteenustele.

3.2. Kui ostu eest tasutakse osaliselt boonuspunktidega, arvestatakse boonusraha ainult ülejäänud summale, mis on tasutud rahaliste vahenditega.

4. Boonuste kasutamine

4.1. Boonuseid saab kasutada kuni 50% ulatuses järgmise tellimuse maksumusest, kui kampaania tingimustes pole sätestatud teisiti.

4.2. Boonuste kasutamise miinimumsumma on 5€.

4.3. Boonuseid ei saa vahetada rahaks, üle anda teisele isikule ega kombineerida teiste osalejate boonuspunktidega.

5. Boonuste kehtivusaeg

5.1. Kõik kogunenud boonused kehtivad 12 kuud alates nende arvestamise kuupäevast.

5.2. Pärast määratud perioodi tühistatakse kasutamata boonused automaatselt ja neid ei saa taastada.

6. Tagastused ja boonused

6.1. Kui toode tagastatakse, tühistatakse selle ostu eest saadud boonused.

6.2. Kui maksmisel kasutati boonuseid, ei tagastata neid osaleja boonuspunktide kontole.

6.3. Raha tagastatakse ainult sularahas või pangakaardiga tasutud summale. Kui ostu eest kasutati boonuseid, ei tagastata neid ja need tühistatakse ilma võimaluseta taastada.

7. Programmi tingimuste muutmine

7.1. ROSES.EE jätab endale õiguse muuta reegleid, boonuste arvestamise ja kasutamise struktuuri ning programmi osalejate tasemeid. Kõiki osalejaid teavitatakse muudatustest e-posti teel vähemalt 1 päev enne uute reeglite jõustumist. Muudatused jõustuvad ROSES.EE veebisaidil avaldamise hetkest, kui pole teisiti määratud.

8. Vastutuse piiramine

8.1. ROSES.EE ei vastuta tehniliste rikete, boonuste arvestamise viivituste ega nende kasutamise võimatuse eest põhjustel, mis ei sõltu ettevõttest. Kõik tõrked, mis on põhjustatud ROSES.EE sisemistest protsessidest, loetakse vääramatu jõu asjaoludeks ega kuulu kompenseerimisele.

8.2. ROSES.EE jätab endale õiguse ajutiselt peatada või lõpetada kliendi osalemise lojaalsusprogrammis, kui ta levitab valeinfot, kahjustab ettevõtte mainet või teeb avalikke avaldusi, mis sisaldavad ebatäpseid andmeid toodete ja teenuste kvaliteedi kohta. Blokeerimisotsus tehakse pärast sisemist ülevaatust, mis peab lõppema mõistliku aja jooksul. Ülevaatusperioodi jooksul võib kliendi osalemine lojaalsusprogrammis olla peatatud. Sellisel juhul tühistatakse boonused ilma taastamisvõimaluseta. Kliendil on õigus esitada läbivaatamise taotlus klienditoe kaudu.

9. Privaatsus ja andmetöötlus

9.1. Programmis osaledes nõustub klient oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärusele (GDPR).

9.2. Klientide isikuandmeid kasutatakse ainult lojaalsusprogrammi haldamiseks, boonuste arvestamiseks ja teavituste saatmiseks.

9.3. ROSES.EE ei edasta isikuandmeid kolmandatele isikutele ilma kliendi nõusolekuta, välja arvatud seaduses ettenähtud juhtudel. Lojaalsusprogrammi haldamiseks võib ROSES.EE kasutada kolmandate osapoolte teenuseid, nagu Restaurant Automation Limited ja SendPulse Inc. Sellistel juhtudel töödeldakse klientide andmeid vastavalt nende teenuste privaatsuspoliitikale.

9.4. Kliendil on õigus taotleda oma andmete kustutamist, esitades selleks taotluse ROSES.EE klienditoele. Lojaalsusprogrammi andmeid säilitatakse mitte kauem kui 36 kuud alates kliendi viimasest tegevusest, pärast mida need kustutatakse automaatselt, kui seadus ei sätesta teisiti.

10. Vaidluste lahendamine

10.1. Isikuandmete töötlemisega seotud vaidlused lahendatakse klienditoe kaudu ([email protected], +372 57 87 61 69).

10.2. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon ([email protected]).